MaxxsTrans
MaxxsTrans levert transport op maat door heel Europa, vanuit twee vestigingen in Nederland en Duitsland. Zij zijn van communicatie afhankelijk om de uitvoering daarvan te begeleiden. Zeker omdat MaxxsTrans zich richt op een hoog servicelevel is het voor hen erg belangrijk dat de communicatiekanalen altijd werken.
Jeroen van der Sluis, mededirecteur MaxxsTrans
“
Redbinky is erg flexibel, denkt graag mee en is altijd te bereiken. Dat is erg prettig samenwerken.
”
het begin
Slechte bereikbaarheid
MaxxsTrans had continu problemen met slechte bereikbaarheid en spraak kwaliteit, wat hun dienstverlening niet ten goede kwam. Jeroen: “Redbinky werd ons toen vanwege hun vakkundigheid aanbevolen om ons internet-en telefoonnetwerk te verbeteren, zodat we verder konden doorgroeien”.
Huis-tuin-en-keuken-apparatuur
Bij ons eerste bezoek werd direct al duidelijk waar de problemen lagen. De vorige leverancier maakte niet gebruik van professionele apparatuur. De routers konden daardoor het internetbellen (oftewel VOIP) niet aan. De oplossing lag voor de hand: het aanleggen vaneen aparte telefonieverbinding, specifiek ingericht voor het gebruik van telefonie. Dat zorgt ervoor dat er een gegarandeerde bandbreedte geleverd wordt voor het bellen.
Aanpak
De vraag achter de vraag
Proactief advies
We kiezen er regelmatig voor een aanpassing niet op afstand te doen, maar even een bakkie te komen doen en te zien wat er leeft. Zo’n gesprek zorgt altijd voor concrete plannen. Bijvoorbeeld het introduceren van headsets die ze helpen sneller en meer efficiënt te kunnen bellen. Dat maakt hun leven weer makkelijker. Maar zo’n investering moet relevant zijn en zich terugverdienen, we adviseren geen overbodige poespas.
Resultaat
Meegroeien
Stapsgewijs is Redbinky steeds meer gaan doen. Naast de telefonie doen wij ook de internetverbindingen en de link met de locatie in Duitsland. Jeroen zegt daarover: “Door de kennis van zaken van Redbinky is onze communicatie-infrastructuur tiptop in orde. En voor als er iets uitvalt heeft Redbinky een noodplan bedacht, waarop onze organisatie kan terugvallen.”
Geen verhuisstress
MaxxsTrans is tijdens de samenwerking al twee keer verhuisd. Natuurlijk gaat dan niet altijd alles direct zoals je wil, want je hebt niet alles zelf in de hand. “Wat ze zo goed maakt is hun probleemoplossend vermogen indien zich er een acuut probleem voordoet, ook als dat buiten kantooruren is”, aldus Jeroen. Om daaraan toe te voegen: “Ze zijn anders dan anderen door hun up-to-date deskundigheid, proactiviteit, flexibiliteit en servicegerichtheid.”
Met redbinky krijg je
- Gesmeerde communicatie
- First-time-right
- Flexibel op- en afschalen