VERVANG UW ISDN, NU HET NOG KEN!

KPN vervangt per 1 september 2019 hun ISDN-netwerk door internetbellen, ook wel bekend als VoIP. Zorg op tijd voor een soepele overgang!


Wat verandert er voor uw bedrijf?
Andere tijden vragen om nieuwe, stabiele technologie. Daarom vervangt KPN per 1 september 2019 hun ISDN-netwerk volledig door KPN ÉÉN. Dat is digitaal internetbellen, ook wel bekend als VoIP.


KPN ÉÉN betekent

  • een betere belkwaliteit en die meer communicatiemogelijkheden biedt;
  • extra voordeliger in combinatie met een internet abonnement of als los product;
  • eenvoudig aan te passen aan het aantal gebruikers, telefoonnummers en opties.


Omdat ISDN door KPN nergens meer wordt ondersteund adviseren we u om voor 1 september 2019 over te stappen!

vraag nu een offerte aan


ZELF DOEN?

Bespaar op installatie door zelf doen

Een deel van installatie van KPN ÉÉN kunt u eenvoudig zelf doen. Wij verzorgen de basisinstallatie, zoals het instellen van een nummerplan en het voorbereiden van het toestel voor iedere gebruiker. Vervolgens configureren en leveren we uw nieuwe toestellen. Als u de toestellen ontvangt kunt u deze eenvoudig zelf aansluiten door de netwerkkabel vanuit uw pc in de internetaansluiting van het toestel te doen.

Na de installatie kunt u via de KPN Beheer-app eenvoudig zelf wijzigingen maken in de programmering. Verandering van:

  • Naam
  • Nummer
  • Omleidingen
  • Werktijden en vakantieschema’s

Uiteraard kan Redbinky hierin ook volledig het beheer uit handen nemen.


U blijft bereikbaar tijdens overstappen

  1. U stelt online uw gewenste configuratie samen in de webshop.
  2. Wij treffen de voorbereidingen:
  • Bij nummerbehoud is een kopie van de laatste factuur nodig, zodat we de NAW-gegevens exact kunnen overnemen.
  • Bij nummerbehoud moet rekening worden gehouden met opzegtermijnen.
  • In geval van nieuwe nummers hebben we ongeveer een week nodig om de aanvragen te behandelen.
  1. De toestellen worden geconfigureerd en naar u verstuurd. Op het moment dat alle toestellen operationeel klaar staan, wordt pas daadwerkelijk de nummersortering uitgevoerd. Zo blijft u gedurende de installatie goed bereikbaar.
  2. Na installatie testen we KPN ÉÉN, zodat u en wij zeker weten dat alles naar behoren werkt.


Wanneer heb ik Redbinky nodig?

Redbinky houdt van korte lijnen, omdat dat efficiënt werkt en misverstanden voorkomt. Bij supportvragen krijgt u iemand aan de lijn die uw systeem kent. Zo bieden we altijd de beste oplossing voor onze relaties.

vraag nu een offerte aan

 

Vragen? Meer informatie?

Ik vertel u graag meer over de mogelijkheden die specifiek passen binnen uw situatie. Advies op maat.

Jos van Eijsden
Adviseur Redbinky

E: jos@redbinky.nl
T: 010 - 303 55 55

Neem contact op